BOKA

Vikarierande kundtjänstmedarbetare – Stockholm

Nu söker Akademikliniken en pålitlig, passionerad och professionell medarbetare till kundtjänst.

Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och kundvård i ett nordiskt företag i snabb tillväxt och med höga ambitioner. Rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss innebär att du hanterar alla typer av kundsamtal, inkommande såväl som utgående, på telefon.

Du kommer att arbeta i ett kundtjänstteam på 6 personer. Tjänsten är placerad i Stockholm och du rapporterar till kundtjänstchef.

Kvalifikationer

Vi vill att du har minst gymnasieexamen och gärna erfarenhet av försäljning och arbete med telefonen som arbetsverktyg. Du måste tala och skriva flytande på svenska och ha lätt att förstå andra människor i telefon. Du talar engelska utan problem och andra nordiska språk är meriterande.

Branscherfarenhet, såsom erfarenhet från omvårdnadsyrken, hud- eller injektionsbehandlingar är också meriterande. Störst vikt läggs vid personliga egenskaper. Som person är du engagerad, flexibel, problemlösande, driven och relationsskapande. Du har högsta servicenivå, och sätter alltid kundens behov först. Du är en lagspelare som prioriterar laget framför jaget.

Tjänst

Just nu söker vi en ny medarbetare för ett vikariat på 100%. Tjänsten ska tillättas med start i februari.

Ansökan

Skicka din ansökan med ett personligt brev och CV till Maja Westerbom, Kundtjänstchef, på maja.westerbom@ak.se snarast möjligt, och senast 7 januari.

Akademikliniken erbjuder plastikkirurgi och hudvård i världsklass. Visionen är ”Världens nöjdaste kunder. Med sig själva”. Mer än 50 000 operationer och behandlingar genomförs varje år på egna kliniker i Skandinavien av legitimerad, auktoriserad och certifierad personal, som tillsammans leder utvecklingen framåt. Akademikliniken grundades 1991 i Stockholm och ägs av Polaris Equity tillsammans med grundarna och medarbetare. Läs mer på ak.se