Vi söker en driven och engagerad Assistent till Akademikliniken – Stockholm

Vill du vara en del av en spännande förändringsresa och bli en del av teamet på Akademikliniken i Stockholm? Vi söker nu en Assistent som /../

Vill du vara en del av en spännande förändringsresa och bli en del av teamet på Akademikliniken i Stockholm? Vi söker nu en Assistent som ska stötta Stockholms Regionchef och CCO med administrativ support och projektkoordinering, främst inom Sverige men även en del mot Norge och Danmark. I denna tjänst varierar man sin arbetstid mellan klinikerna i Stockholm och stöttar upp där det behövs.

Om tjänsten

Tjänsten är ny med grundtanken att stötta upp inom administration och koordinera olika projekt men också att få en väl fungerande service kring de olika klinikerna. Arbetsuppgifterna kommer variera liksom arbetsgrad och tempo men i huvudsak innebär det initialt att ansvara för:

  • Tidsattestering/enklare löneadministration
  • Sköta administration i bokningssystemet (Skalpell)
  • Hantera beställning av visitkort och namnbrickor
  • Stötta upp i reception vid behov t ex sjukdom
  • Ta emot sjukanmälningar från personal och sköta avisering via SMS mot kunder vid ev ändring av tider
  • Inhandla varor och hämta bud/post till kliniker
  • Stötta upp vid inventering
  • Samordning och koordinera mellan kliniker i lokala projekt, lanseringar och koordinera olika projekt även mot Danmark och Norge

Anställningsform

Tillsvidareanställning, heltid.

Vem är du

För att passa in i denna tjänst är det en förutsättning att du är flexibel både kring arbetstider och arbetsuppgifter. Vi ser denna funktion som en mycket viktig kugge i organisationen och en stark servicefunktion inte bara internt utan även mot våra kunder. Vidare ställer vi höga krav på noggrannhet, pålitlighet och att du har en framåt, social och driven personlighet som får saker ur händerna och driver dina uppgifter och projekt i mål.

Vi arbetar i en vardag som involverar många känslor och kräver en mycket hög expertis och kvalitet – det gör det extra viktigt att vi har högt i tak och är ett tight team med ett viktigt gemensamt mål – att ha världens nöjdaste kunder. Det kräver såklart hårt arbete, hög expertis och för dig i din roll en smidighet och stark serviceanda. Det är såklart mycket positivt att du har ett intresse för vår bransch och vi vill att du har minst fem års erfarenhet sen tidigare av service och administration.

Vill du bli en del av oss

Känner du igen dig i ovan beskrivning och lockas av att bli en del av vårt team vill vi gärna välkomna dig så snart som möjligt. Vill du ha mer information om tjänsten, kontakta susanne.waering@jurek.se.

Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag som är den 23 december 2020. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Välkommen med din ansökan!

ANSÖK NU

 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev