Akademikliniken Skin Care i Stockholm söker en Order- och Logistikansvarig

Om arbetet I denna tjänst ansvarar du huvudsakligen för hantering av inkommande ordrar (främst inom Sverige men även inom EU), berikningsfiler, fakturering, inköp och logistik /../

Akademikliniken

Om arbetet

I denna tjänst ansvarar du huvudsakligen för hantering av inkommande ordrar (främst inom Sverige men även inom EU), berikningsfiler, fakturering, inköp och logistik av sortimentet, prissättning, säkerställande av rimliga lagernivåer samt hantering av den egna webshopen, ansvar för olika aktiviteter så som utskick, kampanjer, bildmaterial och information till kunder etc.

Rollen kräver en god förmåga att arbeta självständigt och mycket hög administrativ vana med god erfarenhet av order- och logistiksystem sen tidigare. Vidare krävs god kunskap inom digitala medier och erfarenhet att arbeta med olika kampanjer och bilder för webshop. Du fungerar även som säljstöd och support mot våra kunder och kollegor i teamet.

Vem är du

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete och är flexibel och trygg i din yrkesroll. För denna tjänst krävs en välorganiserad, självgående och ansvarsfull person med mångårig vana att arbeta med data och administration. Vidare tror vi att du

  • Är strukturerad och mycket noggrann
  • Har en god planeringsförmåga
  • Är sifferorienterad
  • Har en god initiativförmåga och är van att prioritera i dina arbetsuppgifter
  • Är flexibel och klarar ett högre tempo i perioder
  • Är lösningsorienterad

Du arbetar i team och i nära relation till våra kunder varför vi gärna ser att du även har hög social kompetens och ett trevligt bemötande gentemot våra kunder och deras behov, är ödmjuk och har en förmåga att delge information på ett säkert och förtroendeingivande sätt.

Tidigare erfarenhet och kvalifikationer

Vi tror att du har en utbildning inom order- och logistik samt har minst två års erfarenhet från logistik- och orderarbete samt erfarenhet av webshop och digitala medier. Du behärskar något affärsprogram, gärna Microsoft Business Central, Word och Excel. Vi arbetar internationellt varför det är viktigt att du har en god språklig förmåga såväl muntligt som skriftligt på engelska och svenska. Det är meriterande om du har arbetat med liknande tjänst inom Skönhet och Hälsa.

Vill du bli en del av oss

Känner du igen dig i ovan beskrivning och lockas av att bli en del av vårt team vill vi gärna välkomna dig så snart som möjligt. För mer information om tjänsten, kontakta susanne.waering@jurek.se. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag som är den 12 februari 2021. Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Prenumerera på vårt nyhetsbrev