Akademikliniken är Nordens ledande privata aktör inom plastikkirurgi och estetiska behandlingar. En koncern i stark expansion på en marknad i snabb tillväxt med fokus på expertis, trygghet och service av högsta kvalitet. Idag är vi mer än 300 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark som tillsammans utför mer än 60 000 estetiska operationer och behandlingar om året.
Om du delar vår vision ”Världens nöjdaste kunder. Med sig själva.”, uppskattar ett arbetssätt som genomsyras av våra värdeord Passionerade, Pålitliga, Professionella Pionjärer och vill arbeta med några av världens främsta estetiska experter så är du välkommen att kontakta oss. Läs mer om Akademikliniken på ak.se
Akademikliniken i Göteborg söker undersköterska till kundtjänst
Vill du arbeta med estetisk och rekonstruktiv plastikkirurgi i ett expansivt företag där arbetsglädje, hög kompetens, säkerhet och bästa omhändertagande av patienten är i fokus? Då är vi ett engagerat och glatt gäng som ser fram emot att välkomna dig som kollega.
Vår plastikkirurgiska klinik i Göteborg ligger på Guldhedstorget och här genomförs konsultationer, operationer, samt mottagning och postoperativ verksamhet.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av kundkontakt på telefon och mail från en klinisk verksamhet och att du känner dig trygg i din yrkesroll. Förståelse för operationsplanering är meriteriande och du ska tycka att det är kul med försäljning.
Vi lägger stor vikt på personlighet. Du är en positiv person med intresse i och förmåga att arbeta nytänkande. Du tycker om att ta ansvar och att engagera dig. God organisationsförmåga och att tycka det är roligt med både kundkontakt och administrativa uppgifter är ett krav.
Hos oss arbetar du i team och i nära relation till patienterna och därför ser vi att du har hög social kompetens och är bra på att läsa av patientens behov. Du är ödmjuk med förmåga att delge information på ett säkert och förtroendeingivande sätt.
Arbetsuppgifter
Rollen innefattar bland annat ansvar för:
- Telefon och e-post samt administrativa uppgifter i relation till patienter och operationsprogram.
- Uppföljning av säljstöd för att säkerställa försäljning.
- Leverantörskontakter och samordning på telefon och e-post
- Inventering och beställning av diverse varor till kliniken.
- Hantering av reklamationer
- Schemaläggning
Arbete i receptionen med mottagande av kunder kan också vara en del i rollen.
Anställningsform
Fast anställning 80% (provtjänstgöring 6 månader tillämpas)
Arbetstider
Måndag-Fredag, med arebtstid 08.00 – 16.30
Kontakt
För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta, Frida Göransson frida.goransson@ak.se.
Välkommen med din ansökan (CV och ett personligt brev) per e-post till frida.goransson@ak.se senast den 20/2 2025. Märk din ansökan med ”Undersköterska kundtjänst Göteborg”. Urval sker löpande så skicka gärna din ansökan snarast möjligt.
Genom att skicka in din ansökan via e-post samtycker du till att CV, Personligt brev och dess personuppgifter behandlas av Akademikliniken för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritetspolicy.