BOKA

Kundtjänst – Deltid/Timanställd Stockholm

Nu söker Akademikliniken pålitliga, passionerade och professionella kundtjänstmedarbetare.

Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och kundsupport i ett nordiskt företag i snabb tillväxt och med höga ambitioner. Rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss innebär att du hanterar alla typer av kundsamtal, inkommande såväl som utgående, på telefon.

Du kommer att arbeta i ett kundtjänst-team på 6 personer. Tjänsten är placerad i Stockholm och du rapporterar till kundtjänstchef.

Just nu söker vi två nya medarbetare:

Timanställd på ca 50-60 % med chans till ett längre vikariat.

Timanställd som kan arbeta vid behov. För denna tjänst ser vi gärna att du kan vara flexibel med arbetstider och dagar. Lämpligt t.ex. för dig som studerar.

Kvalifikationer

Vi vill att du har minst gymnasieexamen och gärna erfarenhet av service, försäljning och arbete med telefonen som arbetsverktyg. Du måste tala och skriva flytande på svenska och ha lätt att förstå andra människor i telefon. Du talar engelska utan problem och andra nordiska språk är meriterande. Branscherfarenhet är också meriterande, även om störst vikt läggs vid personliga egenskaper. Som person är du engagerad, flexibel, problemlösande, driven och relationsskapande. Du har högsta servicenivå, och sätter alltid kundens behov först. Du är en lagspelare som prioriterar laget framför jaget.

Tjänst

Timanställning

Ansökan

Skicka din ansökan med ett personligt brev och CV till Maja Westerbom, Kundtjänstchef, på maja.westerbom@ak.se snarast möjligt, men senast 23 oktober.